Sider

2012-11-23

En klar favoritt

Jeg elsker som mange vet å shoppe. Om været er dritt, ingen har tid til en kaffe og jeg føler meg som noe verden har glemt, shopping får meg alltid i godt humør.

Det som er kjedelig med ikke å være str 38 er at de største størrelsene ofte er få og forsvinner fort.
Dessuten har noen av kleskjedene rykte på seg for å være svært små i størrelsene.
Dette har selected gjort noe med!!
Endelig, en butikk som er trendy, annerledes enn de store kjedene og som har noe for meg og alle andre med former ( les gjerne tykk om du vil).

Dette bør dere benytte dere av,Selected har fått utrolig mye pent og trendy inn.
Kommer et innlegg senere, jeg har jo som sagt shoppet!!
I Stavanger finner du selected i Stavanger sentrum og på det nyåpnede Tastasenteret!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar